Historiasivustolta löytyy tietoa ja kuvia menneistä tapahtumista.

Ristiinan Kokoomus ry antoi tänään seuraavan julkilausuman:

Ristiinan Kokoomus tyytyväinen liitossopimuksen etenemiseen

Ristiinan Kokoomus ry piti syyskokouksensa Groovessa 5.11.2013. Kokouksessa päätettiin siirtyä uusien sääntöjen hyväksymisen myötä yhden kokouksen järjestelmään, jossa yhdistyksen päätöksiä tekee vuosittain pidettävä varsinainen kokous. Varsinainen kokous pidetään maaliskuun loppuun mennessä. Lisäksi uudet säännöt mahdollistavat kokouksiin osallistumisen sähköisiä välineitä hyödyntäen. Uudet säännöt on vielä hyväksyttävä PRH:ssa ennen niiden voimaan tuloa.

Vaalipiirifuusion johdosta yhdistyksen nykyinen piirijärjestö Etelä-Savon Kokoomus ry lopettaa toimintansa ja yhdistys siirtyy Kaakkois-Suomen Kokoomus ry:n jäseneksi. Kaakkois-Suomen Kokoomus ry vastaa toiminnasta Etelä-Savon ja Kymenlaakson alueella.

Liitossopimuksen suurimmat investoinnit terveyskeskuksen, Vaarinsaaren ja koulukeskuksen remontit ovat edenneet ja liitossopimuksesta on muutenkin pidetty kiinni. Kisakaaren todettiin olevan hyödynnettävissä kohtuullisilla korjaus- ja ylläpitokuluilla pitkälle tulevaisuuteen.

2014 pidettävien EU-vaalien tiimoilta Ristiinassa järjestetään EU-vaalitilaisuus.

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa edelleen Hannu Kortelainen. Lisäksi hallituksessa jatkavat P. Olli J. Puhakka, Mikko Rongas, Anne Hirvonen, Pirjo Kartano, Ilari Kuukkanen ja Matti Puhakka.

Lisätietoja antaa puheenjohtaja Hannu Kortelainen puh. 045 6758443 tai h.kortelainen@saunalahti.fi.