Sääntömääräinen syyskokous 19.10.2016 klo 18.00 - Tervetuloa!

12.10.2016 klo 18:00

Sääntömääräinen syyskokous 19.10.2016 klo 18.00 - Tervetuloa!

Mikkelin Kokoomusnaiset ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään keskiviikkona 19.10.2016 klo 18, paikkana Marski Data (Vuorikatu 7, Mikkeli). Kokouksen esityslista on lähetetty jäsenille sähköpostiliitteenä. Mikäli et ole saanut kutsua sähköpostiisi, otathan yhteyttä yhdistyksen sihteeriin satu.pulkkinen@fcg.fi

Kokouksessa käsitellään sääntöjen mukaiset syyskokousasiat kuten toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2017. Sen lisäksi syyskokous valitsee yhdistykselle puheenjohtajan, varapuheenjohtajan, taloudenhoitajan ja sihteerin sekä hallituksen jäsenet vuodelle 2017.

Ole rohkea ja tule innostamaan myös muita!

Syyskokous on oiva tilaisuus tulla mukaan aktivoimaan ja ideoimaan toimintaa alueellamme - Tule vaikka vain keskustelemaan ajankohtaisista asioista - Halutessasi asetu rohkeasti ehdolle hallitukseen tai vaikka vuoden 2017 kuntavaaleihin tai tule mukaan ihan muuten vaan.

Kahvitarjoilun vuoksi toivomme ilmoittautumista etukäteen, joten ilmoitathan itsesi 18.10.2016 mennessä osoitteeseen satu.pulkkinen@fcg.fi tai numeroon 044 771 8398.

Raikasta syksyä, nähdään ensi viikolla!

Terveisin,

Mikkelin Kokoomusnaisten hallitus