Mikkelin Kokoomusnaiset ry

Mikkelin Kokoomusnaiset ry toimii Mikkelin kaupungin alueella (johon kuuluvat myös kuntaliitosten myötä tulleet Mikkelin maalaiskunta, Anttola, Haukivuori, Ristiina ja Suomenniemi).

Opettaja, eläkeläinen, konsultti, toimitusjohtaja, kosmetologi, sairaanhoitaja, rehtori, sihteeri, hammaslääkäri, sosiaalivirkailija, lähihoitaja, asiantuntija, lehtori, myyntiesittelijä, talousjohtaja, kauppias, kansanedustaja, velkaneuvoja, toiminnanjohtaja, työvoimaneuvoja, johtaja, liikkeenharjoittaja, lääkäri, myyjä, kokki, kätilö, perushoitaja, opiskelija, kiinteistövälittäjä, puutarhuri, merkonomi, lastentarhanopettaja, yrittäjä, pankkitoimihenkilö, suuhygienisti, siivooja, kotiäiti... Mikä heitä yhdistää? He kaikki ovat Mikkelin Kokoomusnaisia.

Mikkelin Kokoomusnaiset ry:ssä on reippaita, osaavia, ajattelevia ja välittäviä naisia. Toimimme eri aloilla ja meitä yhdistää halu vaikuttaa ja osallistua oman paikkakuntamme kehittämiseen sekä poliittiseen keskusteluun yleisesti paikallisella, valtakunnallisella ja kansainvälisellä tasolla. Olemme vaikuttamis- ja toimintakanava kaikille kokoomushenkisille naisille.

Tervetuloa mukaan toimintaamme - yhdessä saamme enemmän aikaan!