Kokoomusyhdistykset

Kokoomuksen toiminnan keskeisiä arvoja ovat isänmaa, perhe, tasa-arvo ja moniarvoisuus. Toiminnan pääperiaatteita ovat yksilön, työn ja perinteiden kunnioitus, koulutus, ympäristön ja ihmisten hyvinvointi sekä yrittäjyyden kannustaminen. Periaatteitamme ovat lisäksi rehellisyys ja avoimuus sekä sosiaalinen yhteisvastuu.

Kokoomuksen Mikkelin Kunnallisjärjestö r.y. on Mikkelin alueen Kokoomusyhdistysten "kattojärjestö", jonka alla kokoomuslainen toiminta Mikkelissä tapahtuu.  Mikkelin alueella toimivat

Etelä-Savon Kokoomusnuoret Sj, Mikkelin Kokoomuksen Nuoret r.y., Mikkelin Kokoomus r.y., Mikkelin Kokoomusnaiset r.y., Mikkelin Kokoomusnuorten Seniorit ry, Mikkelin Seudun Kokoomus r.y., Ristiinan Kokoomus r.y. ja Savilahden Kokoomus ry.

Tarkemmat tiedot mikkeliläisistä Kokoomusyhdistyksistä ja niiden toimihenkilöistä löydät Kokoomuksen sivuilta tai klikkaamalla yhdistyksen nimeä vasemmassa palkissa.